بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

باران فندقی

اولین مروارید باران

1393/5/22 0:52
نویسنده : مامان لیلا
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم 

صاحب مروارید شدم 
یواش یواش و بیصدا 
شدم جز کباب خورا

 

باران عزیزم  دیروز خیلی اتفاقی متوجه شدم که شما صاحب دو تا مروارید خوشگل شدی مبارک باشه نفسممحبت نمیدونی چه ذوقی کرده بودم فوری به همه تلفنی خبر دادم. بارانم وقتی که دقیقا هفت ماه و بیست ویک روزه بودی اولین دندونت جوانه زد حالا هم من وبابایی حسابی تو فکر یه جشن دندونی حسابی برای گل دخترمیم که انشالا به همین زودی برگزارش میکنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
1 دی 93 2:45
سلام خوبین ؟ قربونش برم ای جانم ماشالله .... میبوسمت باران جان مامان باران جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....