بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

باران فندقی

فرشته ی خوش قدم من 20 ماهگیت مبارک

1394/5/31 13:58
نویسنده : مامان لیلا
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خیلی وقته که نتونستم وبلاگت و آپ کنم آخه چند وقت بود نت نداشتم و بخاطر اینکه این چند وقته خیلی سرگرم بودم وقت برا هیچ کاری پیدا نمیکردم حالا اومدم با کلی خبر خوب...

اول از همه اینکه 20 ماهگیت مبارک عزیز دلم...انشالا همیشه سالم و سلامت باشی...

دیگه هزار ماشالا  حرف زدنت خیلی خوب شده و بیشتر کلمات و یاد گرفتی هر حرفیم که ما میزنیم مث طوطی زودی تکرار میکنی ، 4 تا دندون نیشت هم این ماه بالاخره بعد کلی اذیت جوونه زدند مبارک باشه گلم ولی بمیرم خیلی اذیتت کردند...

راستی چند روز پیش روز دختر بود ،روزت مبارک نفسم، قرار بود امسال ما این روز و جشن بگیریم ولی به دلایلی که چند سطر دیگه برات مینویسم نشد و زحمتشو عمه جون کشید و برا همه دختر های خانواده یه جشن خیلی خوب گرفت دستش درد نکنه عکساشم برات میذارم....

حالا بریم سراغ خبر اصلی....

فرشته خوش قدم من از وقتی تو پا گذاشتی تو زندگی ما فقط اتفاقات خوب تو زندگیمون افتاده وهر روز برامون پر بوده از لطف و نعمتهایی که دیگه براشون حسابی نیست... 

تو ماه گذشته یه خونه جدید گرفتیم و البته خونه قبلیمونم هنوز داریم و نفروختیمش ولی تا چند وقت دیگه اسباب کشی میکنیم و میریم خونه جدیدمون ، الان هم درگیر انتخاب دکوراسیون خونه و کابینت و بقیه کارا هستیم برا همین خیلی این چند وقته سرم گرم بود و دلیل اینکه نشد جشن بگیریم هم همین بود انشالا تو خونه جدیدمون جبرام میکنم گلم...

کلی کار برا اسباب کشی داریم که باید انجام بدیم شما هم باید دختر خوبی باشی و به مامانی کمک کنی، دوست دارم عشقم...

اینجا هم دیگه حوصله ات سر رفته بود و خوابت میومد برا همین گریه کردی و ما زودتر برگشتیم خونه...

مامانی از ترس شما که خودتو خیس آب میکنی دیگه حوض و پر آب نیکنه شما هم میری میشینی توی حوضخندونک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

دلارام
31 مرداد 94 14:29
سلام مامانه نینی من قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم ب وبلاگم سر بزنین اگرم موافق تبادل لینک بودید بهم خبر بدین ــــــــــــــــــدلارامــــــــــــــــ