بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

باران فندقی

عزیزترینم 18 ماهگیت مبارک

1394/4/1 0:54
نویسنده : مامان لیلا
569 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای زندگیم، به همین سرعت 18 ماه از باهم بودنمون ،با هم عاشقانه لحظه ها رو سپری کردن و زندگی رو با زیباترین شکل باور کردنمون گذشت. عروسک قشنگ من دیگه برای خودت خانومی شدی و هر روز ماشالا شیرینتر و البته شیطونتر میشی . این روزها وابستگیت به من خیلی بیشتر از قبل شده و این گاهی وقتا من و نگران میکنه و بعضی وقتا هم باعث حسادت بابایی میشهخندونک و میگه باران تو رو بیشتر از من دوست داره!!!!! حالا بیا کلی توضیح بده که این وابستگی بچه ها به ماماناشونه نه بیشتر یا کمتر دوست داشتنشون!!!! زبان

دندون نهم و دهمت این ماه جوونه زدند ولی هنوز دندونای نیشت درنیومدن و میدونم که داری بخاطرشون کلی اذیت میشی و دلیل بیشتر وقتا بیقراریهات هم همینه دلشکسته

کلمات زیادی این ماه یاد گرفتی: مثل جیر جیر(جیر جیرک)، بیشی(پیشی)، پازا( پارسا)، بده،شیر،می می(میمون) و صدای بیشتر حیوونا رو بلدی که در بیاری

چند روز دیگه باید واکسن 18 ماهگیت رو بزنی و من دوباره کلی استرس دارم آخه شنیدم که خیلی سخته امیدوارم این واکسنم به خوبی تموم بشه و دیگه کابوس واکسن ها  روتا 7 سالگی نداشته باشیم.

چون دیگه هوا حسابی گرم شده تقریبا هر روز میری پارک و کلی بازی میکنی و بهت خوش میگذره. اینم از عکسای 18 ماهگیت نفس مامان....

 

 

اینم عکست با پارسا تو حیاط خونه مامانی...

پسندها (1)

نظرات (1)

رکسانا...
1 تیر 94 1:26
سلام... وبلاگتون خیلی قشنگه... خوشحال میشم بهم سربزنید... من باافتخارلینکتون کردم...