بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

باران فندقی

روزانه های باران

1394/4/16 3:22
نویسنده : مامان لیلا
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این ماه برای واکسن 18 ماهگی باید میبردمت ولی از قبل کلی استرس داشتم صبح چون بابایی کار داشت مجبور شدیم با مامانی بریم مرکز بهداشت اولش خیلی سرحال بودی ولی نمیدونم یه دفعه تا پامونو گذاشتیم تو اطاق برای چکاپ قد و وزنت شروع کردی به گریه اونم از اون گریه هایی که حالا حالا ها بند نمیاد طوری گریه میکردی که من اصلا متوجه نشدم واکسنتو کی زدند خلاصه تا از مرکز بهداشت اومدیم بیرون یه دفعه آروم شدی وتو کل مسیر تا خونه مامانی اینا از بغلم جم نخوردی ،تا رسیدی هم خونه رفتی تاب بازی  همه چیز یادت رفت تا بعد از طهر حالت خوب بود فقط عصر وقتی از خواب بیدار شدی نمیتونستی خوب راه بری با این که حوله سرد هم رو پات گذاشته بودم  و استامینوفن هم مرتب بهت میدادم ولی بازم یه کوچولو تب داشتی و یه کم هم پات گرفته بود ،عصر دایی بابایی برای مهمونی افطاری دعوتمون کرده بود ولی دلم نمیومد تو رو تو حال بذارم و برم ولی با اصرار مامانی رفتم و تا من بیام مامانی مواظبت بود تو مهمونی هم همه سراغت و میگرفتن . بعد مهمونی اومدیم و شما رو از مامانی رفتیم و برگشتیم خونه من خیلی نگران بودم که شب یه موقع تب کنی برا همون تا صبح بیدار بودم و تبت و کنترل میکردم ولی خدا رو شکر تبت زیاد نشد و بالاخره اون شبم گذشت از فردا صبح هم شدی همون باران شیطون خودم و شروع کردی دوباره به بدو بدو کردن، خدا رو شکر عزیزم این واکسنت هم تموم شد و کابوس واکسن ها دیگه تا 7 سالگی تموم شدند...

این ماه هم تولد بابا بود هم تولد منبغل

بابایی کلی ما رو شرمنده کرده بود و برا هر دوتاییمون کادو گرفته بود واقعا باران جان خوش بحالت که همچین بابایی داری که همیشه به یادته....

اینم چند تا عکس از این ماه....

بعد از برگشتن از مرکز بهداشت یه کم تب داشتی..

اینم از کادوهای من وشماف بابایی سفارشی برات اسم خودتو داده برات درست کردند ولی من هنوز وقت نکردم براش زنجیر بگیرمخندونک

دخترم دیگه خودش موهاشو شونه میکنه

 

پسندها (3)

نظرات (5)

همراه رایانه
16 تیر 94 9:38
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
علیزاده
16 تیر 94 13:39
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم
رکسانا...
18 مرداد 94 14:21
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم بهم سر بزن اپم گهگاهي نگاهي بيا وخوشحالم كن با نظراتت نظر بارونم كن خوشحال ميشم بهم سر بزني باي باي
میم مثل مادر
25 مرداد 94 12:07
سلام ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر به دختر ناز باران جان مبارک
رکسانا...
27 مرداد 94 7:40
سلام... میشه خواهش کنم برید تواین وبلاگ وبه من رای بدیدشماره 6 خیلی خوشحالم میکنید حتما میام تو وبتون جبران میکنم http://girls-nikta.blogfa.com