بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

باران فندقی

تولد دو سالگی باران

1394/11/6 16:52
نویسنده : مامان لیلا
417 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یک ماه تاخیر امروز میخوام عکسهای تولد یک ساگیت و بذارم عزیزم...

خدا رو شکر همه چیز خوب برگزار شد و شما هم دختر خوبی بودی و اصلا مامان و اذیت نکردیمحبتبوس

تم تولدتم کفشدوزک انتخاب کردیم عسلم..

اینم از لباسهامون...

همه کارهایه تم و تزیین رو هم خودم انجام دادم عزیزم...

اینم از خوراکیهای تولد که نشد از همشون عکس بگیرم...

اینم گیفت مهمونای عزیزمون بود...

و عکسهای آخر شب با کل فامیل ...

 

و در آخر کادو ماما ن بابا برای باران گلم..

انشالا 120 ساله بشی عمر مامانبوس

پسندها (3)

نظرات (2)

.•♥خواهری بلور ♥•.
6 بهمن 94 17:21
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
آیداکوچولو
8 بهمن 94 19:52
سلام باران کوچولو تولدت مبارک شما 7 روز از من بزرگتری راستی منم یه دخترخاله ی نانازی دارن که اسمش بارانه
مامان لیلا
پاسخ
سلام ایدا جون باعث افتخار من و مامانیمه که دوست خوب و نازی مثل شما دارم