بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

باران فندقی

تولد یک سالگی باران و اولین شب یلدا

1393/10/1 1:59
نویسنده : مامان لیلا
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر یلدایی من یک ساله شد...

الهی من فدات بشم قند عسلم امشب تولدت بود نمی دونی چقدر خوشحالم مامانی فکر میکنم دیگه خیلی بزرگ و خانوم شدی ،امروز میدونی از صبح چند بار خاطرات سال پیش این روز و با بابایی مرور کردیم وقتی برای اولین بار فرشته کوچولومونو دیدیم... وای که چه لحظه ای بودمحبت

امشب خونه بابابزرگ یه جشن کوچیک برات گرفتیم چند تا از عکساشو برات میذارم...

دخترم و هندونه بابا برفی

اینم چیز کیکی و کیک یخچالی و پشمک که خودم درست کردم و آماده ست که ببریم خونه مامان بزرگ...

باران و مامان وبابا

و اینم از کادو مامان وبابا برا دخترگلم..

انشالا 120 ساله بشی مامانی ببخش که نشد یه مراسم خیلی خوب برات بگیریم سال بعد حتما جبران میکنم نفسم

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان فیروزه
1 دی 93 2:27
سلام عزیزم من تازه با وبت آشنا شدم یه سری به منو الیسا جونم بزنین بوس واسه باران تولدت مبارک عزیزم
مامان لیلا
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
مامان صفورا
20 دی 93 0:26
سلام غنچه ی نازو کوچک تولدت مبارک وااااااااااااااااااااااااااای عجب مامان خوش سلیقه ای دست راستت به سر من بی سلیقه و آفرین به این حوصله تون عزیزم امیدوارم دختر نازت همیشه خندون باشه
مامان لیلا
پاسخ
سلام خاله جون مرسی ،شما لطف داری عزیزم. انشالا بیتای عزیزمم همیشه شاد و سلامت باشه
میم مثل مادر
20 دی 93 12:55
تولد یکسالیگ مبارک باشه کوچولو عزیز و ناز.دست مامان مهربون درد نکنه با خوراکیهای خوشمزه اش.انشاءا... به موقع یک تولد جانانه براش میگیری مامان مهربون....غصه نخور.120 ساله بشی گل دخمل.
مامان لیلا
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی ممنون انشالا
مامان محمدطاها
24 دی 93 10:02
سلام عزیزم تولدت مبارک................. الهی که در کنار بابا و مامان جونت همیشه خوش وسلامت باشی و مامان جونت هرروز پیشرفت دختر گلشو ببینه
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون گلم ممنون بابت این همه لطفتون