بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

باران فندقی

روزهای 17 ماهگی باران

1394/2/18 2:01
نویسنده : مامان لیلا
335 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل مامان

دخترک ناز من هر روز داره کلی با رفتارهای تازه ما رو غافلگیر میکنه طوری که میترسم من عقب بمونم و نتونم بهت برسم ،

نفسم ،دلم میخواد لحظه به لحظه خاطرات کودکیت و برات بنویسم تا وقتی بزرگتر شدی بدونی که خدا چقدر من و دوست داشته که فرشته ی ناز و شیرینی مثل تو رو بهم هدیه داده . مروارید نهمت این ماه جوونه زد که البته خیلی هم اذیت شدی هنوز هم کلی بیتابی میکنی و شبها نمیتونی راحت بخوابیدلشکسته

کلی شیطونتر وشیریت زبونتر شدی، صدای حیوونایی مثل ببعی، هاپو و زنبور و اسب و یاد گرفتی ، به ناز کردن میگی :آزبغل

وقتی میپرسم بابایی کو میگی : کا(یعنی رفته سر کار!)

به تلفن میگی :ادو   ،یاد گرفتی موهاتو خودت شونه کنی! و کلی کار دیگه که همش یادم نمیاد برات بنویسم.

دوست دارم عشقمبوس

اینم چند تا عکس از 17 ماهگی ماه بانو...

 

 

 

نفسم دیگه بزرگ شده و حوله نوزادیش براش کوچیک شده ، اینم اولین باری که حوله پالتویی شو پوشیدهمحبت 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

میم مثل مادر
19 اردیبهشت 94 12:39
17 ماهگیت مبارگ گل دختر.حوله نو هم مبارک باشه